Dag 5 på intensivkursen.

Hej.

Idag är det fredag och det var en kort dag på körskolan eftersom den stänger halv 2. Denna dagen gick mest åt att fortsätta plugga en mängd teori. Sedan vid 12.50 hade jag en körlektion med en ny lärare som jag inte haft innan. Att byta lärare mitt i körningen kanske inte är att rekommendera, men det gick bra ändå.
 
Vi körde med den andra bilen än den jag är van vid, men ja, det gick ändå bra! Vi körde då högersvängar på landsväg vilket var lite småklurigt eftersom man måste köra i såpass hög fart och sakta in utan att störa dem som kör bakom för mycket. Vi testade även på större cirkulationsplatser samt att "vända på lämplig plats".
 
Men nu är det helg och det blir en del teoriplugg blandat med körning!
 
Sammanfattning:
Under min elfte körlektion övade jag på att köra på landsväg, i cirkulationer samt vändning.
Teorin har jag kommit långt med och gjort en mängd sluttest och repetitioner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback